28 sierpnia 2011

"Anna"



Nie mów nic,proszę Cię
no bo co można rzec w takiej chwili?
Nie mów,że wrócisz tu
że odchodzisz na dni tylko kilka
wyjdź ot tak jak gdyby nic,
jakbyś szła kupić chleb do sklepiku
Anno!Nie mów nic,proszę Cię,
nie mów:kiedyś wrócę tu.

Chyba,że głos drzew i ptaków
nasze dawne noce przypomni Ci
chyba,że Twym oczom
blasku słońce doda
-wtedy wróć.

Gdy obdarowałaś mnie naszyjnikiem Twoich rąk
stałem się-najbogatszym z ludzi.
Gdy wstępowaliśmy po schodach
aby miękko było ci iść kładłem pod Twoje stopy poduszki dłoni.
Za poręcz miałaś moje ramiona-
mówiłaś-kocham-i stawało się okno prosto w słońce.
Teraz krzyczę - kocham, i wschodzi słońce bez promieni.

Anno,
Nie mów nic,proszę Cię
Nie mów:kiedyś wrócę tu.

Dokąd Anno?
Wracaj Anno!
Echo Anno,odpowiada mi.
Powiedz Anno-
jak odnaleźć słowa kocham,sens i treść.

Chór:
Dokąd Anno?
Echo Anno;odpowiada mi.
Powiedz Anno,
jak odnaleźć,słowa kocham-sens i treść.

Stan Borys



Stan Borys urodził się 3 września 1941 roku w Załężu k.Rzeszowa,
jest wokalistą,kompozytorem,poetą i aktorem.
Artysta znany jest między innym z takich przebojów jak "Anna"...
jego piosenki przeszły do legendy.
Wszechstronny artysta,będzie obchodził wyjątkowy,podwójny jubileusz.
Choć brzmi to niewiarygodnie Stan Borys 
obchodzi właśnie 50 lecie pracy scenicznej i 70 lecie urodzin.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz